Spring naar content

Contact

Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem dan via onderstaand formulier contact met ons op, dan helpen we je snel verder!

Alle velden zijn verplicht

"*" geeft vereiste velden aan

Gegevens

Bel0888 225588
Mailiprove@iprove.nl
AdresOranjesingel 2
4811 CM Breda
Route plannen
KvK20104894

Veelgestelde vragen

Heb je ondanks het lezen van de informatie op deze website nog vragen? Misschien heeft iemand anders deze al gesteld en vind je hieronder je antwoord. Zo niet, laat het ons vooral weten!

Hoe werkt Iprove met mijn CAO?

In verschillende cao’s is een persoonlijk opleidingsbudget opgenomen. Vaak kun je dit in overleg met je manager of HR-afdeling ook deels gebruiken om een Iprove-abonnement aan te schaffen. Iprove gaat tenslotte over leren en ontwikkelen.

Krijg ik Iprove vergoed van mijn werkgever?

Vrijwel alle werkgevers vinden het belangrijk dat jij je ontwikkelt. Iprove is een handige tool die dit voor jou faciliteert. Ga in gesprek met je werkgever en vraag of je jouw Iprove-abonnement mag declareren.

Kan Iprove ingezet worden voor elke specialist?

Zeker, Iprove ondersteunt een breed scala aan soft skills, die voor elke medisch zorgprofessional van toepassing zijn. Daarnaast zijn de vragenlijsten in het 360˚-feedbacktraject van IFMS met Iprove van toepassing op je dagelijkse werkzaamheden.

Wat als mijn jaar Iprove voorbij is?

Na een jaar wordt je toegang tot Iprove gesloten, mocht je er gebruik van willen blijven maken, kun je op eenvoudige wijze je licentie verlengen. Met enkele stappen kun je digitaal verlengen en direct afrekenen. Wil je een tijd wachten en later weer instappen, ook dat kan, alles wordt veilig bewaard tot jij weer verder wilt met je ontwikkeling.

Hoe betaal ik voor Iprove?

Voor Iprove betaal je via de digitale betalingsmodule van Vrest. Zodra je je inloggegevens hebt ontvangen, kun je inloggen en verschijnt het betalingsscherm. Als je de aanwijzingen stap voor stap volgt, kun je vervolgens iDEAL starten en afrekenen.

Wil je daarnaast ook gebruikmaken van IFMS met Iprove? Dat kan, hier ontvang je een aparte overeenkomst met ons voor, om alle zaken rondom de AVG en de kosten goed met elkaar af te stemmen. Zodra je IFMS-gesprek heeft plaatsgevonden, ontvang je hiervoor een factuur.

Wie heeft inzage in mijn Iprove dossier?

Jouw Iprove-dossier is alleen van jou. Jij bepaalt wie inzage heeft en wie er ‘slechts’ feedback of beoordelingen geeft. Wordt Iprove binnen jouw organisatie toegepast om de ontwikkeling van jou en je collega’s nog makkelijker te maken, dan kan het zijn dat je onderdeel bent van een groep die samen die ontwikkeling ondersteunt. Hierin worden in verschillende niveaus toegang/inzage verleend. Ook dit kun je zelf activeren en deactiveren.

Bijvoorbeeld: wil je dat je toekomstige werkgever kan zien wat je al gedaan hebt? Via ons kun je regelen dat de nieuwe werkgever inloggegevens ontvangt. Jij bepaalt voor welke periode èn voor welke onderdelen zij inzage krijgen in jouw Iprove. Wil je liever dat je snel en eenvoudig feedback kunt ontvangen van je directe collega’s? Collega’s kunnen elkaar direct vinden in de feedbackformulieren. Collega’s hebben geen inzage in het dossier van de ander, tenzij dit verleend is.

 

 

Hoe zijn wij te bereiken?

Voor support / technisch ondersteuning kan je Vrest bereiken via onderstaand nummer of via e-mail:

053 851 70 51 

support@vrest.nl